İnternetteki Görsellere Dikkat!

by - Ocak 20, 2018




Merhabalar,
Belki çoğunuz biliyorsunuzdur ama bilmeyenler için bir bilgilendirme yapmak istedim.
Amigurumi oyuncak satışı yapan bazı kişiler kendi görselleri yerine başkalarının görsellerini kullanmakta ve bu durumu belirtmemektedirler. Ürün satın alacağınız zaman görselin kendilerine ait olup olmadığını lütfen sorun.. Hatta ürünün bitmiş halinin görselini isteyin sonra mağduriyet yaşamayın. Bu durum aynı zamanda amigurumi satışı yapan bütün herkesin güven kaybetmesine de neden oluyor. Yani kısacası bir başkasına ait görselin kullanılması hem ürünü alan kişiyi hem de işi layıkıyla yapan kişileri mağdur ediyor. Hatta bana ait fotoğrafların da bu amaçla kullanıldığını biliyorum. Fotoğrafları alıp kullananlar en azından 'Alıntı' olduğunu belirtebilir.
Bu yazıyı sadece bilgilendirme amaçlı yazıyorum, ürün satışı yapmıyorum.
İnternet gerçekten çok dikkatli olmanız gereken bir ortam, mağdur olmamanız dileğiyle..
Mutlu günler dilerim..

Benzer Yayınlar

1 yorum

  1. Merhabalar yıldız bebegin tarifini nasıl alabilirim lütfen yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil